Ide o novú technológiu, ktorú pripravuje do skutočného života Siemens. Akú? Displeje tenké ako papier. Lacné, s nízkou spotrebou energie, schopné zobraziť všetko od textu až po obrázky. A čoho teda revolúcia? Balenia spotrebného materiálu. Na WIRED.COM sa Siemensáci dušujú, že tento tzv. elektronický papier môže zobraziť cenu produktu, špeciálne ponuky či lákavé fotografie.
Nie je mi však celkom jasné či potom regály super-, hyper- abo iných marketov nebudú vyzerať ako LAZ VEGAZ J. Ale to nie je až také dôležité. Zaujímalo by ma skôr, aké informácie by tam naši obchodníci nechali blikať pred očami zákazníkov. Určite by tam blikalo veľkým (teda v rámci možností displeja) ZĽAVA, prípadne CENOVÁ BOMBA, alebo len AKCIA či SUPER PONUKA.
Kráľovstvo za lacnú reklamu...
Mal by som však taký malý, ale vonkoncom nie podrazácky návrh. Šupnime tam prosím pekne dátum spotreby tovaru. A nech je to tučným, podčiarknuté, na červeno blikajúce. Nech aj nevšímavci vidia, že ten čerstvý chlieb čo si kúpili im zajtra exne a napozajtra splesnivie. Bolo by potom neskutočne komické ísť si radom regálov, z ktorých by sem-tam žmurkol nápis:
TENTO TOVAR „EXOL“ UŽ PRED TÝŽDŇOM
Určite by si obchodníci dávali väčší pozor na to, čo vo svojich regáloch majú.